Placing your article in appropriate scholarly publications
DOI:
https://doi.org/10.22370/ieya.2017.3.2.821Palabras clave:
Anglophone pedagogic journals, maximizing success, higher education, Outlets for publication, Higher EducationResumen
This interactive workshop in (mainly) English and some Spanish will enable participants to: (1) review a range of international anglophone journals which publish articles on formative assessment, with the aim of selecting those which have 'best fit' with the topic, the authors and the contexts for writing; (2) discuss the factors that make articles attractive to editors and readers of journals; (3) rehearse the approaches that maximise the chances of successful publications; y (4) prepare a personal plan of action for publication.Descargas
Descargas
Publicado
Cómo citar
Número
Sección
Licencia
Los investigadores(as), académicos(as) y profesionales de la educación que envíen originales para su evaluación por IEYA deberán asegurarse que los artículos cumplen con las instrucciones a los autores(as).
La Revista IEYA y cada uno de sus artículos están licenciados por Creative Commons 3.0.
El proceso editorial completa no supone ningún costo económico para los autores(as).
La Revista IEYA proporcionará un DOI a cada artículo.
Por último mencionar que en pos de la transparencia del proceso de revisión doble ciego, cada autor(a) recibirá la evaluación realizada por los revisores externos, lógicamente sin conocer la persona(as) que han realizado dicha evaluación.